TAYYİP'İN PİSLİK ILGAZ MAFYASI

17 Kasım 2015 Salı

TORKU MARKA ÜRÜNLERİ TÜKETMEYİNİZ

BU SİTE KATİL TAYYİP'İN EMRİYLE TÜRKİYE'DE ENGELLENMİŞTİR
This internet site was blocked in Turkey by the killer Tayyip's order.



GEÇİCİ FACEBOOK ADRESİM:




TORKU  MARKA  ÜRÜNLERİ TÜKETMEYİNİZ

Sevgili dostlar,
Hasta bir arkadaşımı ziyaret etmek istedim.
Tabi hasta ziyaretine boş gidilmez.
Sürekli alışveriş ettiğim bir şekerlemeciye uğrayarak  Torku marka  çikolata paketlettim.
TV’lerdeki Torku reklamlarından etkilenmiş olmalıyım ki, dükkan  sahibine özellikle rafındaki Torku çikolatayı işaret ederek istedim.
Nereden bilirdim ki hasta arkadaşıma ve ailesine rezil kepaze olacağımı…
Hasta ziyaretimden bir gün sonra telefonum çaldı.
Arayan hasta arkadaşım, müsait bir zamanımda kendisine uğramamı istedi.
“Çok önemli”  dedi…
Aynı gün (15.11.2015) arkadaşıma uğradığımda ve bana gösterdiği manzara karşısında yerin dibine girdim.
Hediye ettiğim çikolataların rengi karşısında midem bulandı, ikinci defa bakamadım.
Çikolata köpürmüş,  çürümüştü…
“Sakın yanlış anlama, niyetin çok güzel fakat hediyen bozulmuş. Lütfen satın aldığın dükkanı uyar, Torku ürünleri satmasın.”
Bozulmuş Torku marka çikolata paketini aldım, eve getirerek inceledim.
Üretim  tarihi Haziran 2015…  Dört ay önce üretilmiş…
Son tüketme tarihi Haziran 2016…  Sekiz ay var…
Sürekli alışveriş ettiğim şekerlemeciye giderek bozulmuş  Torku marka çikolatayı gösterdim.
Hemen faturalarını tarayarak satın aldığı tarihi bana gösterdi:  17.09.2015… 2 ay olmuş.
“Bu benim suçum değil. Jelatinli kutuyu  açıp kontrol etmemiz mümkün değil. Paketi sizden geri alayım, size başka marka bir çikolataya vereyim. Bu bozuk çikolatayı da Torku Genel Müdürüne postalayayım” dediyse de ikna olmadım.
Bozuk çikolatayı alarak dükkandan ayrıldım.
Fotoğraflarını çektim…
İnternette paylaştım…
Torku’cular ürettikleri bozuklukları görsünler de utansınlar istedim…
Parayı sokakta bulmuyoruz…
Üstelik bozukluklarla eşimize dostumuza rezil oluyoruz…
Ne diyeyim?
Allah belanızı versin Torkucular…
Bir daha Torku marka ürün alırsam şerefsizim...


Kenan Akkuş (esrehber)

https://www.facebook.com/kenan.akkus.eskisehir



TAYYİP VE ÇETESİNİ İKTİDARDAN ALAŞAĞI EDİP YARGILATACAK ŞEREFLİ BAYLAR...
KATİL PKK'LILARI TANIK GÖSTERİP SUBAYLARIMIZI, GENERALLERİMİZİ, VATANSEVERLERİMİZİ LİNÇ EDEN TAYYİP VE ÇETESİNİ, VATANA İHANETTEN İDAM ETMEK İÇİN BİRLİK OLMAYA İHTİYACIMIZ VAR...

TÜRKİYE'NİN GELECEĞİ İÇİN LÜTFEN BİRLİK OLUN...

Kenan Akkuş (esrehber)






NOT: Güneş de görse, kaliteli bir çikolata sıcakta erir, çürümez.
Bu çikolata içinde hangi maddeler var, merak içindeyim.
Bir laboratuvarda inceletmek lazım.
Bu paketi özenle saklayıp uygun bir zamanda inceleteceğim.
Malum şu anda kaçak yaşıyorum.
Hakkımda 10 ayrı mahkemeden yakalama kararı var.
Bana uyguladıkları icraatı ve işkenceyi IŞİD'li, PKK'lı teröristlere yapmadılar.

Sabrediyorum.


           


BİR SORUNUN CEVABI OLUR...
DOĞRU YA DA YANLIŞ...
Doğru cevabı veremiyorsan, bahaneler uydurursun...
Torku'nun yaptığı gibi...
İletişim adresi istedi, verdim...
İletişim adresimden bu defa telefon numaramı ve açık adresimi istiyor...
Neden?
Sorunun cevabını mail adresime yazamıyor musunuz?
Sahtekar şerefsizler...

Kenan Akkuş (esrehber)



REZİL MARKANIN REZİL ÜRÜNLERİ...
TÜM TÜRKİYE REZİL MARKAYI ÖĞRENSİN...
ŞEREFSİZ REZİLLER...
ÖZÜR DİLEMEK, HATALARINI TELAFİ ETMEK YERİNE BANA KÜFREDİYORLAR...









SARAY MI? KÜLLİYE Mİ?

Tayyip ve çetesi bu gösterişli binanın saray olmadığını, külliye olduğunu sürekli anlatıyorlar.

Siz karar verin…

Tayyip’in külliyesinde asker,polis ve memurların telefonlarını dinlemek üzere konuşlandırılmış, aynı anda 100 bin telefonu dinleyebilen üç bin adet dinleme cihazı bulunmakta.

İnternet sitelerini denetleyen 300 kişilik internet sitelerini infaz timi bulunmakta…

En önemlisi: Varolan göstermelik hükümete paralel bir hükümet, devleti yöneterek görev yapmakta…

Sözün kısası bu ihtişamlı bina külliyeden çok Tayyip’in üssü…

Tayyip ve çetesi için kalıcı olarak hazırlanmış terör yuvası…

Ya da, Şeriat’ın ilan edildiği Müslüman bir ülkenin dikdatör yuvası…

Başbakanların ve Cumhurbaşkanlarının sarayı da olmaz, külliyesi de olmaz...

Kenan Akkuş (esrehber)





Hiç yorum yok: